Wednesday, July 28, 2010

tinggal kenangan

salam all..n3 arini adalah syahdu..mana tak syahdu.abih sumer gambar2 aku..picas kawen,geng subahat,gambo jannah dari baby..gamboo umah lama maklong aku..huhuh dan mcm2 gambo laie la...ilang mcm tu jer...gara2 ex.harddisk aku kena virus..adey rasa ilang semangat smalam..arini gigih perbaiki sampai entah apa virus plak serang pc aku huhuh..sib baik azri adoo..tolong settle pc aku.tapi tu la gambar2 tinggal kenangan je la..selagi otak aku still berfungsi picas tu tetap aku ingat walau pun realiti nye dah ilang sumer nye..camner la aku leh tak wat copy mana2..tu la dia...salah sendiri..ha apa laie..terima yek seadanya..sabar la byk2 yer yani.huhuh..okla guy..tu jer yg aku nak kongsi arini..memang separuh jiwaku pergi...

2 comments:

  1. haa..
    biar betul kak yani..
    sian ler.

    ReplyDelete
  2. huhuh..tu la ni duk usaha laie.. picas yg simpan dlm harddisk la...yg paling ku syg..tu la padan muka saya heheh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...