Monday, July 26, 2010

macam2 ada

salam all..dah lama tak update..dah mcm2 berlaku dlm idup aku.anak sakit..mood blajar ke laut..mood blog pun sama..keje..keje dan keje.ni dah mula semester baru laie mcm2 ragam student yg bakal aku jumpa.so ati kena kuat..kena byk bersabar.dan sebab tu aku rehat jap dari segalanye sebab otak jem heheh...dugaan apa pun yg melanda aku kena kuat gak harung..dan lepas balik dari kg ni aku rasa aku dah dpt jawapan pada semua..dan aku harap incik suami still sokong aku..bila dia redha aku rasa tu pun dah cukup baik utk aku.syukur alhamdulillah..aku tau byk kelemahan aku dan ramai gak yg pergunakan kelemahan aku tu utk mentertawakan aku...tak apala..manusiakan..selagi kita ni jadi manusia so kena la terima tu semua..kita ni tak sempurna.cuma kadang kala org je pasan diri dia sempurna..tu pasal dia suka perlekehkan org lain.tak apa la..kita abaikan bab tu..yg penting kita kena byk muhasabah diri..dan aku tau lepas ni semuanya tak akan sama..moga allah swt permudahkan urusan aku di dunia dan insyallah diakhirat nanti...amin

4 comments:

  1. kakak... kenapa ni? ada masalah ke? nak kongsi ngn kami ke? kami sudi dgr kak.

    ReplyDelete
  2. saba kak.
    daku memahami.
    insyaa Allah dipermudahkan Allah.
    jalannya memang sukar tpi mudahan akak sabar menhadapi.

    ReplyDelete
  3. aatttoooiiii tak mo sed² k...kalo ada masalah kita leh selesai same² k...saya siap panggil kan wonderpet lagi tau...hehehehe...senyum sokmo k ;0)

    ReplyDelete
  4. sue tq beb..ala luahan ati.ni dah ok
    ayu..yeah...tq
    miera...tu la kempunan mkn burger heheh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...