Monday, March 21, 2011

~selamat dtg Org baru~



as salam semua..lambat skit nak upload. ni anak kak yun,korang ingat kan laie pada kawan kami yg sorang ni.wat masa ni dia ikut suami dia bekerja kat US. ni anak ke 5 mereka...nama dia Ahmad Daniel bin Hamairuddin...dilahirkan kat Inova Fairfax Hospital pada pukul 3:19am..comeykan.kalau kak yun ni kat sini udah kami terjah gomol2 pp tembam anak2 dia.huhuh ghinduu kat kak yun.

kami mendoakan kesejahteraan mereka sekeluarga di sana.moga dipermudahkan segalanya. tetiba rasa nak ngandung gak la...hehehe doa2kan kami plak pasni ok...cayang korang...

p/s: sy suka bau baby wangi jer...aghh nak baby..bole? heheheh



mari menyanyi...

video


assalam semua. dah lama nak upload video ni tapi alahai asyik lupa nak pindah ke pc ni.ok moh kita layan nyanyian budak kecik ni...

ujung minggu kami


as salam semua. pagi semua.wah pepagi tgk fb,kak yun udah selamat melahirkan anak lelaki yg comey gebu.kalau dekat dah lama sy pi jenguk dia tap isebab dia kat us..ha luper kan aje la heheh.doa dari kejauhan moga ibu dan anak berada dlm keadaan sihat.
ok ari sabtu lepas mcm biasa la kan jadi ibu tunggal kat umah incik suami keje keje keje..huhuh redha ok.utk sesuap nasi gak kan. cuaca ari sabtu memang terbaik..ujan ujan dan ujan..sejuk je.best tido gan jannah.heheh...mlm tu kuar jap pi bayar bil semua. mlm pun ujan adalah terbaik..tidooo memang best tapi mlm tu saya tak leh nak tidoo entah nape kejap sedoo kejap2
sedo..last2 aaa bgn jer la.
ahad nyer aktiviti ke pasar bli brg2 dapor almaklom la luk abih da hehehe..balik umah kemas2 apa yg patut then gerak ke sg besi sebab janji nak ikut makndak pi amik mokteh kat klia.mokteh pi umrah..huhuh sgt seronok.doa2 moga pasni sy plak ada rezeki ke sana. sgt berharap dpt ke sana. so pas zohor kami ber4 termasuk jannah pi la klia.ujan turun jgn cite la lebat gak..sy gan jannah sambung aktiviti tido kami hehe sgt best. pas settle semua gerak balik ke sg besi.kat umah apa laie aktiviti menyelongkar beg heheh..jannah suka dpt minum air zamzam..tapi kurma tak mo plak dia mkn saboo jer la.kacang laju plak dia heheh..kami dpt la shawl,incik suami dapat jubah dan jannah segala coklah jadi habuan dia..tq mokteh.doa moga pasni kami sekeluarga plak
berpeluang ukt menjadi tetamu allah swt satu ari nanti. balik dr sg besi ujan mencurah2 turun..jannah dlm kete dah ZZzzzzzZZZ..hehe so itu la kisah ujung minggu kami...korang plak apa cer...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...