Wednesday, January 6, 2010

tergendala

salam all...sejak student dah mentripkan lab aku ni ha..segalanya jadi tergendala.smalam budak IP dah dtg ckp nak betulkan smalam ptg tapi pagi ni aku pi keje hampeh..tak de pun betul..susahla.dah la pc aku tak leh nak on.aku kena guna pc kat lab ni..tu pun kejap jer la nanti student nak guna aku kena la bla huhuhu...sabar jer la aku gan student2 ni kan..byk menguji iman tul.pagi ni gka aku tertinggal hp kat umah gara2 nak sorok dari jannah.dia angin pagi tadi..ada yg hp aku bertukar jadi superman plak karang..bila dah sorok ha luper le plak nak amik balik..hasil nya arini pi keje tanpa hp.nak balikpi amik hp berchenta la plak..tak per la aman satu ari tanpa bunyi hp huhuh..aman la sgt konon.okla kengkawan selamat ari rabu...selamat bekerja yerk..

3 comments:

  1. xder hal ler ka
    hp aku dah tamat riwayatnyer 3 ketul
    yg skunk ni
    beli yg bese2 jer
    klu jahanam lagi
    aku pakai walkie talkie plak lepas nih!!
    waakakkaka

    ReplyDelete
  2. baik ko bawak public phone senang heheh...saboo jer la kan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...