Friday, January 8, 2010

melimpah ruah..

salam all..kami nak cikte kisah smalam..huhu amat la menyentap jiwa dan raga.mood masak smalam adalah meluap2,kengkonon nak wat nas goreng pattaya..skali tgh basuh2 sayur gan ayam aku tgk salur air tu melimpah air naik..mak ai air warna coklat siap bau hampress tul heheh.sabo jer la aku.trus mood adalah ccam singa..mengaum sensorang.jannah plak sibuk nak siasat sama..hai laie la aku mengaumm mcm singa nampak rusa..huhuhu..alahai anak2..apa laie projek bersihkan salur yg tersumbat la..pehtu okla..yg tka sedap nyer bila aku nak start balik ha amik ko..dia melimpah balik..aghh acik adalah tension smalam skit laie nak jadi hulk..mcm2 cara buat tapi tetap tak mo..last2 lepak tunggu suami balik..ha bila dia balik mcm2 gak dia buat,yg paling kesian jannah la.tak dpt nak bagi tumpuan smalam.mkn pun tak sempat..ater nak masak nyer dah tergendala.mengodeh benda tu jer jejak sampai kul 10 lebih last2 tka de pilihan panggilla org.adey la sekali byk giler lemak2 terkumpul.wah amat la sadis keadaan dapur aku smalam.cam banjir gitu.mood masak ke mood mkn ke sumer lari nyorokk dlm sudut ati yg kachewa huhuh ayat tak mo kalah.sian jannah tak mkn ko smalam nak..kita posa mlm la nampak nyer.dia pun tido jer gan susu.terbang laie duit..huhu..sabo sabo dugaan utk kami..sib baik budak tu siap mop kan skali tapi sebab ada bau..ha amik ko si nas mop skali laie gan fabuloso huhu..kasi mantop bau nyer..settle sumer dekat kul 1..ari ni bgn ha amik awal kul 5 lebih.jannah dah gerak kan aku.pung pang pung pang gerak pi keje awal la juga.hai sabo la kan dugaan utk aku

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...