Tuesday, September 29, 2009

raya ke 2

salam all..seperti yg dijanjikan..sambungan citer raya.raya kedua..pepagik dah bgn.siap2 sumer then gerak ke puchong.tiba sana pi raya umah wak dulu.lepak2 then abah ajak gerak.skali ujan lebat giler sey..sgt2 la takut coz jln nak ke ijok tu tau je lahkan camner..mau tak risau.but alhamdulillah selamat.memula pi umah kaklong abah..lepak2 mkn kuih..minum air 4 5 gelas then gerak pi umah bik yg jaga abah masa kecik..kat situ mkn mihun sup..laki aku laie la mkn nasi..sedap sup bik.lepak2 then gerak pi umah adik abah..cik Din.ha amik ko mkn laie..lemang dia terbaek..bak kata laki aku leh tempah thn dpn.lepak2 solat sumer ha gerak pi umah pakcik abah...kire thn ni bak kata mak mertua aku thn aku kenal saudara belah abah.thn lepas tak dpt ikut so thn ni ha amik kite raya sakan..duk situ sampai ptg then gerak balik banting nak pi umah kakak mak plak..jln jgn cite la jem ya ampun..sesak..aku apa laie kejap lelap kejap jaga huhu..tiba banting lepak2 mkn2.jannah wat hal plak..maghrib tu trus aku minta izin balik umah..mak banting tinggal sorang jer..yg lain duk jenjln raya..sebab penat aku apa laie kebabomm..ikut rancangan esok ke sekinchan..tapi tka sure laie..sambung nanti..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...