Monday, May 18, 2009

jln2 mkn2 tgk2 ari sabtu

salam all..apakah tajuk n3 aku ni..ari sabtu aritu pepagi pas sarapan pi bli buku adik aku kat pustaka salam.carik punya carik loo kecik jer signage nyer. patut aritu tak nampak.penjual buku adalah peramah.sgt bagus dan baik ati..masa perjlnan balik tu mokteh call ajak pi kenduri kat umah kak jaliah bestfren makndak. fikir2 okla jomm..so berjimba2 di langat la.ujan toksah cite la dari umah makcik aku dah lebat dah..sampai ke langat dah kureng la skit.sebab kenduri pas asar dan org masjid br dtg kami duk pi kedai akak kak jaliah..baulu classic.huhu sgt baguskan perniagaan anak melayu.gigih akak ni.pehtu serangg umah kak jaliah.mkanan tip top..memang best.char kuey tiaw yg masak kat situ gak,nasi lemak(tak sempat mkn ),kuih udang best,karipap ada kuih cucur badak ,sate yg marbeles..sgt besar dan enak..huhu..nak amik gambar skali boss makcik aku ada..heh aku adalah segan walaupun uncle tu ok jer.jannah plak huhu sgt la suka..duk main sana sini.jumpa geng la.eheh.paling aku suka landscap kat umah akak jaliah sgt the cantik.dlm umah pun cantik.huhu..layan picas ok...












No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...