Wednesday, March 9, 2011

tak sihat




assamualaikum semua. dah 2 ari sy tak sihat sgt..batuk2.bila batuk aduh dia tarik hingga ke perut rasa nak terkeluar rangka sy ni..punya la kritikal ye. huhuh..lidah plak rasa pahit jer.serba tak kena smalam.mata plak nak lelap je.mau tak penangan ubat batuk herba tu.

semalam sib baik incik suami tak ot,dia faham la bini dia separuh nyawa menahan batuk2 ni.tekak ni kalau leh jerit mau dia jerit ' aku nak kuar' heheheheheheh..giloo tul. bunyi cam parah jer kan..walhal batuk jer pun. risau gak bila doktor kata mcm nak kena asma. huhuhu. jannah smalam adala baik..ayah dia ada suka la tu...cuma pagi tadi je angin ribut taufan waktu bgn pagi.meraung2 mcm kena cubit walhal kejut bgn jer pun. elok ummi mandikan ok plak sampai hangus kuih donut ummi hehehehe...tu pun jannah yg bawa pi sekolah.sure teacher kata apa ke hal ummi si jannah ni kuih itam heheheheh..sabo je la.oklah kengkawan doakan sy cepat sembuh yer...selamat bekerja semua

4 comments:

  1. akak pun batuk selsema jgk la..susah tol nak hilang..semuga cepat sembuh ya.

    ReplyDelete
  2. semoga cepat sembuh..
    ameen..

    btw, i do follow u back~ ;))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...