Thursday, June 3, 2010

istimewa buat huda

salam all..n3 ni saya tujukan khas wat insan yg teristimewa yg dipilih allah swt untuk mendidikk menjaga memberi kasih syg pada seorang anak kecil yg comey dan istimewa.huda dia adalah insan yg tabah yg aku kagum dgm kesungguhan nya dgn keikhlasan dia menjaga anak kecil nya...mia.walaupun dugaan demi dugaan ujian demi ujin dtg menimpa tapi huda tetap senyum terus tersenyum..aku bangga jadi sebahagian dari idup kau..walaupun aku tak mampu nak teman ko kat spital tak dpt nak sediakan mkanan utk ko ketika ko menjaga mia..tapi aku mampu utk titipkan doa utk kesejahteraan kebahagian kau sekeluarga..utk mia..aunty doakan ,moga allah swt merahmati melindungi mia..kuatkan hati dan iman ibu..tetapkan ia agar tidak goyah dlm menghadapi ujian ini.walaupun apa pun terjadi pasni..aku akan tetap bersama kau huda tak kira susah senang tawa dan tangis..kerna kau jua terlalu istimewa buat aku dan family aku..untuk pengetahuan kau..kau tak bersendirian kerna kau ada aku,family aku dan rakan2 yg sentiasa mendoakan moga kesihatan mia kembali sedia kala..moga dia menjadi kanak2 yg cergas cerdik solehah...insyallah...wat huda..aku bangga mengenali kau dan aku bersyukur kerna walaupun kau diuji kau tetap tersenyum melayan kedatangan kami tadi..tq my bff..moga allah swt membalas kebaikan kau dgn merahmati kehidupan kau sekeluarga..percayala ada hikmah yg tak ternilai menanti kau di sana...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...