Monday, February 22, 2010

dengan izin-NYA

salam all..alhamdulillah arini dgr berita yg abg zaidi dah sedar dan leh dipindahkan ke wad biasa..syukur pada Allah swt.dgn izin-NYA maka disembuhkan abg zaidi...inilah kebesaran allah swt..jika ia kehendaki benda tu terjadi maka jadila...aku insaf gan kejadian2 sebegini.betapa idup kita ni singkat..betapa berharganya sesebuah ikatan itu..tak kire suami isteri,keluarga atau sahabat handai.bila terjadi sesuatu maka tanpa kire siapa pun kita..kita akan sama2 hadapinya..alhamdulillah..betapa berkuasa -NYA DIA...dan dgn izin-NYA juga chickenpox jannah dah mula kering dan insyallah dlm minggu ni aku rasa jannah akan ok..next week leh la dia pi nursery balik.dia pun ada sebut2 skolah...huhuhu..dan tq pada kawan2 yg mendoakan dan pada meor yg tiap ptg tolong aku tutup lab..tanpa sokongan korang sumer huhuh haru biru gak...arini ada audit kat opis..Dr Kassim call aku tadi..betapa rasa bersalah nya aku coz patut dokument kena sediakan..sumer dlm bilik aku..berkunci plak tu..tapi alhamdulillah Dr Kassim memahami..tapi tak tau la apa yg jadi masa audit.huhu minta2 segalanya berjalan lancar..maaf ek boss..

2 comments:

  1. Syukur alhamdulillah kan kak... abg zaidi dah semakin pulih..itulah kebesaran ALLAH...
    Ha ada pesanan ni//////utk menghargai MEOR tu yg slalu tlg tutup lab., bg aa hadiah sket kt bini dia ni..takyah bg kt meor. kehehkehhekkhehkehk.,.,,>>>>

    ReplyDelete
  2. hehehe..iyer nanti kita bagi special present utk isteri meor tu yerk..kena sabar la coz now kalut gan si kecik dia dah ok..ha tunggguuuuuuuuuuuuuu hhehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...