Monday, January 25, 2010

semangat adalah berkobar-kobar tetapi..

salam all..aku baru jer nak mulakan satu pojek mega(mega utk diriku jerla..),kengkonon nak menjahit..brg2 asas dah ada..elok aku google camno nak wat pola skali tak gak jumpa2..hampehdotcom tul..heheheh...so aku buat keputusan utk bli jer buku senang..kat buku leh rujuk.nak pi blajo adalah tak tahu bila yg free la kan..hai punahla harapan dan semangat aku utk arini..agak terkilan gak la..aku dah siap sumer skali camner nak mula tarak tau..masak laie senang heheheh..tak per la ni cabaran..nak mulakan sesuatu yg aku lom pernah wat adalah sesuatu yg mencabar minda gak la..but aku jadikan ni satu cabaran utk diri aku..org nak kata apa ada aku kisah ke..hehehe..tak sumer org tu trus pandai..so kita mula dari bawah coz dgn mula dari bawah kita tau camner sengsaranya seseorang yg zeroooo pasal jahit menjahit leh menjahit dgn jaya nyer..huhuh.moga2 allah swt permudahkan jalanku ini..amin...so aktiviti arini moh kita layan 2012 huhuhu...aku bengang...bak kata akim...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...