Monday, January 11, 2010

jahit oo jahit...

salam all..ari sabtu aritu suami keje so kami duk jer la umah berdua bersama jannah.aktiviti kemas2 umah lepak tido dan sebagainya..huhuh.kengkonon dah senarai apa brg nak bli coz nakpi cari brg2 dapur..skali tu kul 3 suami call ckp kete rosak..leh plak terhenti kat jln raya..adey la..sib baek bkn kami yg drive kalau tak haru jer keadaan.then dia call adik aku minta tolong tarik kete bawa ke gombak.sib baik adik aku ada..settle bawa ke bengkel lain plak cite nyer..selama ni brg2 yg aku tukar kat bengkel 'ANUGERAH' tu rupa nyer mereka bagi yg cap 'AYAM'..hai memang menyakitkan ati tul la.ni le org melayu bila kita nak tolong dia sendiri tabur pasir dlm periuk nasi mereka.sabar jer la,aku doa biar allah swt jer yg balas atas apa yg mereka lakukan pada kami..tak fikir ke kalau jadi apa2 aku ni gan budak kecik laie..memang tak selamat la ko esok time nak mati..apa laie beribu2 lemon la nak kena bayoo..sabo saboo..dugaan thn ni.ada hikmah nyer bak kata mak aku.kete siap ari isnin ni..kita tunggu dan lihat jer la.aku dah amik keputusan nak wat aduan tribunal pengguna..jgn dia tipu org lain plak..tka baekk ooo..ari ahad plak pepagi dah pi pasar then ke k4 cari brg yg makcik aku kirim..settle sumer balik..then makan ubat pengsan pehtu..dlm kul 2 lebih mak mertua ku call kata nak dtg rindu cucu..cucu jer menantu tak eheheh...so lepak2 then dah kul 6 lebih mereka gerak balik..arini cancel program menjahit bersama huda..next time jer la jawabnya...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...