Tuesday, January 19, 2010

bila rindu melanda diri

salam all...mlm tadi tetiba aku jadi rindu sgt pada dia..rindu yg tak dpt ku bendung.entah naper perasaan tu dtg tetiba.membuat aku menangis tersedu-sedu.aku rindu kena marah kena tegur oleh dia..iyer aku rindu arwah ayah aku..aku bacakan yassin utk dia mlm tadi..dgn rasa sebak dan rasa rindu yg mendalam..kadang kala aku cuba kuatkan diri terima hakikat yg ayah dah tak ada laie tak akan kembali..kalau dulu masa dia keje gan MISC aku tak kisah pun sebab walau dia tinggalkan kami 5 6 bln skali pun nanti dia akan pulang gak..tapi kali ni tak..aghh musti org kata aku ni ikut perasaan sgt..ckp la apa org nak ckp yg penting aku nak luahkan gak huhuh..aku kengkadang terfikir apa kah aku membahagiakan dia..slama dia sakit dulu aku jaga dia dgn baik atau tak..huhuh.moga arwah tenang dan dirahmati disana...al fatihah..

2 comments:

  1. al fatihah buat arwah...saba ye kak..sedekahkan ape yg ptut...jgn sedih²!

    ReplyDelete
  2. tq huda tu la kengkadang rindu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...