Monday, December 14, 2009

mari bercuti

salam all..huhu seronok tull last week jumaat sampai ahad cuti wahh amatla berpuas ati..dpt basuh kain baju dan kering coz cuaca adalah panas sentiasa.aktiviti duk lepak umah sambil kemas2,layan jannah yg dah makin mencabar otak aku haa..plus blaja nak exam hhuhu minggu exam dah bermula..start ahad sampai la 28 ni..doakan aku berjaya yerk..mak aku call nak amik jannah this week.huhu membujang la aku gan laki aku..mak ckp cucu2 dia yg lain dah rindu anak aku so ok la..laie pun jumaat ni mak cik aku ajak pi afamosa...huhu cuti laie la kite yer..best best.suami aku jer tak dpt nak join dia nak keje..wah pentingkan keje bagus2 dpt duit bagi i yerk bang hehehehe...jumaat ni kena la aku tumpang makcik aku jer pi sana.moh la kiter beramai2 beriadah sambil gossip2an..adik aku join dah best la tu..makcik aku dari jb pun dtg.meriah la..okla tu jer rancangan aku this week..sambil otak serabut nak exam kite relexkan otak wat sementara ok...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...