Thursday, December 31, 2009

2009..

salam all..tak brapa minit laie nak masuk 2010..dan malam ni gak aku dapat berita sedey..berita yg wat jiwa aku mula kacau bilau..huhuh..kalau la aku leh lari..aku rasa laie laju dari atlet..tapi lari bkn jln terbaek utk settlekan prob.dugaan tull aku rasa..disaat2 akhir thn 2009..aku diuji laie..adakah aku cukup kuat utk sumer ni..termenung aku kejap tadi..dlm dilema aku rasa kali ni..tak buat payah buat pun payah gak..kalau la aku leh luahkan kat sini tapi tu adalah mustahil.aku doa moga allah swt permudahkan ia..hanya DIA yg mampu bantu tunjukkan aku jln yg patut aku ikut dan pilih.nak salahkan org aku rasa ni sumer silap aku gak..so terima hakikat yg kita tak lari dari melakukan kesilapan dan apa yg berlaku kat kita arini adalah salah satu cara utk kita ingat siapa kita..dimana kita..dan apa akhirnya kita nanti..tabah dan kuatkan la imanku ini...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...