Monday, November 9, 2009

dugaan datang laie

salam all..mlm tadi adalah mlm yg aku rasa sedey sgt.smalam aku pi bayar duit umah..skali tu..huhu aku dapat berita yg amat la wat air mata aku ni meleleh.tuan umah aku suruh aku kuar dari rumah tu.dia kata anak buah dia nak duduk tapi nak duduk bawah tak mo duk atas dan atas sebab tu aku ni yg tak a da kena mengena pertalian darah ni..kena la blah dari rumah tu..sedey tul aku..iye la dgn aku nak mid term this week gan final dah around the corner ha..time ni aku dpt berita yg amat buat aku terduduk.naper aku yg ada anak kecil ni yg kena kuar..naper tak budak lelaki bujang yg kat atas tu tak kena...walhal yg slalu wat kecoh budak tu..sabar la hati kuatkan la iman aku ni...org yg mula2 aku call..mak aku la..dia suruh aku sabar..dugaan ni.iyer aku tau tapi naper dia wat mcm tu..huhu betul la kata mak dia tuan rumah bebila dia nak kick aku dia leh buat...ini la nasib bila menyewa..so aktiviti carik umah bermula laie..aku tak nak salahkan suami aku coz tak blikan umah seblum kami kawen..rezeki kami lom ada..org akan ckp apa jer tapi org tak kan faham situasi kami...so hati dan iman time ni la korang kena tabah dan kuat..jgn terpengaruh dgn setan2 dan yg sewaktu dgnnya..moga2 allah permudahkan pencarian aku...

2 comments:

  1. sabar la itu semua ada hikmahnya. Kita tak nampak hari ini tapi akan datang. Fikir positif jer baru hati tenang

    ReplyDelete
  2. yeah betul..dan arini alhamdulillah kami dah dpt rumah sewa baru.moga2 yg ini terbaek utk kami.tq erie

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...