Friday, May 8, 2009

apdate jumaat

salam all..
tadi aku pi teman kak yun amik ubat anak dia kat kg baru.peghh skit nyer jem jln kat kl.huhuh dan mcm2 ragam driver2 kat kl ni.memang memerlukan kesabaran yg tinggi.huhuh.ahad ni hari ibu..apa yg anda bli utk ibu anda. bagi aku kasih syg je yg dpt aku curahkan pada mak.coz she one and only..yg faham aku yg leh terima aku.esok cuti..so apa plan korang.aku maybe balik sg besi coz mak dtg kl.dah lama tak jumpa anak buah aku maisara.nurul tak dtg coz ada khemah ibadah.so kite tunggu n3 next week la ok..coz aku online pun kat opis jer ha..nak tunggu lappy idaman huhu tak tau bila dpt bli..insyallah murah rezeki ada..oklah kengkawan slamat berhujung minggu bersama keluarga,keselamatan jgn dilupa...


see byk kete kat kl..jem dgn panas laie sabar je la

4 comments:

  1. owhh ni mase korg ngulau gi kg baru tu yeaA????:P

    ReplyDelete
  2. yeahh.ni la dia pi kg baru..hwahwa aku nemanin ibukkk heheh

    ReplyDelete
  3. hi dear..thanks for dropping by..i dah put ur link to mine..salam kenal jugak..

    ReplyDelete
  4. hi nurul..tq sudi jenguk blog kami.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...