Thursday, May 21, 2009

aksi jannah

salam all..huhu ni la aksi jannah bila nak yak..duk kat pintu bilik la dia.kadang kat bawah meja. mcm2 karenah jannah ni.makin besar makin mcm2 aksi dia...layankan aje

6 comments:

  1. hahaha ingat tak dina mase at the same age of jannha??nak yak, kne nyorok pastu lari kejap ke satu tpt lain utk nyorok gak...:P lebih kuang prangai dorg neh..

    ReplyDelete
  2. haa aku rasa la..memang sama jer.sabar jer la.kadang tu siap marah aku tka bagi dekat..

    ReplyDelete
  3. hehe..dorang pun malu gak tu yg nyorok celah pintu suma

    ReplyDelete
  4. gee ryder..tu la pasal malu.nak masuk toilet tak pandai laie.so kena la nyorok2.comey kan anak2 ni hehehe

    ReplyDelete
  5. hehe faryn kecik2 cam tu tak heheheh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...