Tuesday, March 3, 2009

ngantukk

salam all..adey arini amat ngantuk skali..jannah demam panas yg amat la panas mlm tadi. dah 39++ suhu dia..mlm tu gak pi klinik.sib baik ada klinik 24jam kat sini..sian anak ummi..layu je muka dia.pi skolah pun tgk luar jer.alahai..dr bagi ubat masuk kat montot..mlm tadi resah gak la dia tiido but pagi ni dah kebah dah panas dia.alhamdulillah.pagi tadi masa anto dia dlm kete aku dgr musik sampai jari ketuk2 stereng dia pun ikut sambil gelak2 alahai rindu ummi gan gelak anak ummi ni..dah sihat alhamdulillah. tapi pagi ni aku ngantuk..huhuh..rasa kalo ada katil dah lama aku hanyut...cepat la ptg...nak blaik ooo tidooo

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...