Friday, January 30, 2009

suka2

salam all...huhuh tajuk entah apa2.leh yerk suka2. lunch ni tadi aku malas nak pi mkn so lelap la kejap..biasa la ari jumaat.rehat lama..but huhu tak lama la tido coz perut adalah lapar hehe..ajak huda pi depan..pi tapau itu kyros kebab..pi gan dani skali..heheh aku smalam kan ngidam nak mkn aiskrim so dah ok batuk ni aku bli la huhuh sgt la best ok..hehehe...ni aku tepek pic kasi huda jeles hehe...niat adalah keji hehe...layan......
ini la card reader aku bli smalam..

see aku dan spek mata baru ku..gedik okieekyros kebab..bli utk adik,akak dan jannah..







2 comments:

  1. huarghhh harus saye curik card reader itewwww......haippp!!!so pinky okeh! n thanks ye onyang, sbb banje danial ice cream..sampei kne baju skola die..huhuhu dan juge fries..:)

    ReplyDelete
  2. heheheh..adey la..aku baru pasan arini warna pink heheh. leh buat ko jeles huhhuhu.kalo ko curik jannah cubit pp tembam ko heheh.sesama..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...