Tuesday, January 6, 2009

aku kena tag..

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda. cute gakk la yekkk....
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda. http://eynashariff.blogspot.com/3
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
a. anak ke 4
b. hv 2 akak,1 abg,2 adik lelaki dan 1 adik pompuan..huhuh aku bangga ada sumer tu..
c. lahir kt umah odang aku kat melaka..
d. virgo Girl
e. happily married abt 2 years
f. hv 1 daughter
g. Nurjannah..nama my little baby
h. hobby yerk...huhuh..membaca,layan blog ni kire hobi baru aku huhuhu
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda. 10???? saper yek....? aku mana ada ramai kawan blog apa kes ni ek...nak bagi saper..bagi huda jer la heheh..maaf la tak de nak sampai 10 nyer aku ni heheh



5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog luvmum untuk mendapatkan award anda"
selesaiii.........................

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...