Friday, December 26, 2008

jumaat yg mulia

muka budak demam yg ngade2
hadiah untuk jannah...

tshirt untuk suami


tshirt untuk saya...



seee strawberi....nyum nyum...




salam all..arini tak brapa nak sihat..rasa penin2 skit..maybe sebab pagi tadi kena ujan masa anto jannah...huhuh..sungguh rasa nak demam jer ni..arini balik kg yesssszzzzzzzzzzzzzzzza..leh lepak2 kat kg..pagi ni tadi kak ngah anto buah yg family aku bli masa pi australia..huhu aku entah bila la dpt pi...dpt la straberi..nyum nyum...anggur...tshirt utk aku dan hubby..jannah dpt brg mainan dari MAS...hehehe...okla tu ingat gak mereka kat kami yerkk tq mokteh...heheh arini balik kg tgk apa yg mak aku bli plak..alhaklumla aritu masa dia tiba kl..dia trus balik kg...coz dia bawa baju pengantin..kena pulang cepat kalo tak masak la bayoo mahal...
aghh rasa nak baring2 jer, tak pe jap laie time too landing....doa kan aku sihat ek.kengkawan



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...