Tuesday, December 22, 2009
ujian allah
salam all..minggu lepas adalah minggu yg penuh gan kisah duka.ari isnin aku dikejutkan dgn berita yg pokde aku dimasukkan ke hospital dan keadaan dia adalah sgt lemah.mlm tu kak ngah aku call bagitau yg pokde aku agak tenat.jantung dia lemah dan ada pendarahan kat otak..aku sedey coz dia tak ada anak dan isteri..yg dia adalah adalah kami anak sedara dan adik beradik dia.aku mlm tu memang dah tak leh tido..esok aku ada exam final agak huru hara gak la..mak dan makcik2 aku suruh aku tumpukan pada exam..pepagik tu pi exam then dlm kul 11 gerak ke melaka.ptg tu pi melawat pokde aku..sedey tgk dia..lemah dan kurus..family aku gilir2 jaga dia kat hospital..mlm tu gak makcik aku,suami dan adik2 aku balik kl..aku jer yg sambung cuti coz sian mak aku,maklong dan paklong..tak cukup rehat jaga pokde.tido kat hospital..kak ngah aku kadang amik turn jaga pagi sampai ptg..agak kelam kabut gak la hidup kami aritu..mkn pun kedai tolong masak huhuh..dari pagi sampai la mlm duk bergilir2 jaga..mak aku maklong gan paklong la jaga sana dari pagi sampai pagi esoknya..satu jer doa aku utk pokde moga allah swt meringgankan beban dia..aku cuti sampai ahad..smalam balik pepgik buta kul 1 pagi huhuh..last2 aku gan jannah out..demam.esok aku exam laie..tadi kak ngah call bagitau pasal pokde still mcm tu..tenat but still allah masih beri kami peluang utk jaga pokde..doakan yg terbaek ek kengkawan..utk kami sumer
Monday, December 14, 2009
mari bercuti
salam all..huhu seronok tull last week jumaat sampai ahad cuti wahh amatla berpuas ati..dpt basuh kain baju dan kering coz cuaca adalah panas sentiasa.aktiviti duk lepak umah sambil kemas2,layan jannah yg dah makin mencabar otak aku haa..plus blaja nak exam hhuhu minggu exam dah bermula..start ahad sampai la 28 ni..doakan aku berjaya yerk..mak aku call nak amik jannah this week.huhu membujang la aku gan laki aku..mak ckp cucu2 dia yg lain dah rindu anak aku so ok la..laie pun jumaat ni mak cik aku ajak pi afamosa...huhu cuti laie la kite yer..best best.suami aku jer tak dpt nak join dia nak keje..wah pentingkan keje bagus2 dpt duit bagi i yerk bang hehehehe...jumaat ni kena la aku tumpang makcik aku jer pi sana.moh la kiter beramai2 beriadah sambil gossip2an..adik aku join dah best la tu..makcik aku dari jb pun dtg.meriah la..okla tu jer rancangan aku this week..sambil otak serabut nak exam kite relexkan otak wat sementara ok...
Subscribe to:
Posts (Atom)
